Tvär mätt!

Jag och min bror har precis ätit mat som vi lagat. Är jätte mätt ändå åt jag inte alls mycket jämfört med vad jag brukar. Vi gjorde ugnsstekt falukorv med potatismos :) Det blev gott!

Dagen blev inte som planerad, jag och Beea gick ner till stan runt halv 12 och hon skulle göra något så bag gick hem och märker att min bror är hemma, vi gick till badhusparken och solade. Emelie och Beea kom efter en stund. Sedan efter någon timme gick jag och Daniel hem, och nu är vi ätit :)

Imorgon har jag planerat min dag med min bror, vi ska handla morsdags present till mamma och lite så. Och om en stund när vi har smält maten ska vi ut och springa :P

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0