Sooool!

Nu har jag legat och solat i typ en timme, har fått lite färg faktiskt :)
Jag har kommit på att nu ska jag verkligen börja smörja in mig med mjukgörande kräm för är så himla torr i huden och då stannar inte färgen lika länge. Så ska bli mycket noggrannare! Sen ska man inte ligga direkt på gräset när man inte tål gräs heller xD Det kliar överallt nu :(

Idag har jag letat massa lägenheter, har bestämt mig för att flytta nu! Så får se om det kommer något intressant :) finns dock nästan inga lägenheter ute nu, ska ringa och höra med hyresvärden jag har i dagsläget om dom har någon :)
Sedan har jag varit på lunch med mamma (som den mammagris jag är), Marcus och Tyron kom en sväng när vi satt på Lejas och åt oxå :) Sedan åkte jag led Jocke upp till hans far, så är här nu och har solat :)

Oså blir det en liten bild på mig från nu :)

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0