Sängmys :)

Ligger kvar i sängen ännu, gick ju inte och la mig förrän halv 4 inatt.
Igår var det jobb till halv 5, sedan skulle vi åkt till trollhättecruzingen med Jockes bil men han hade tappat reg-plåten så det gick ju inte. I sista stund sa Tony att vi fick plats i hans bil :) rolig och snäll grabb den där Tony :) Har bara pratat med honom någon gång innan så känner honom inte alls men han var riktigt trevlig och full blev han :P Haha, chauffören har jag fortfarande inte förstått vad han heter heller haha! Hade en trevlig kväll med bara pojkar, Jocke, Tony, Robin och den namnlöse chauffören :) + lilla jag hahaha!
Idag är det morsdag! Vi ska väl först till Jockes mamma tror jag senare i eftermiddag så ska jag, Jocke och min bror åka och äta middag hos mamma och Håkan.

Idag har jag letar lägenheter har hittat några stycken så ska ringa på måndag på två stycken sedan har jag mejlat på resten för där stod det inga telefonnummer. Hoppas verkligen jag får någon. Jag skall även iväg på visning på en lägenhet på tisdag :) Hoppas det är något intressant och att man kanske har en chans att få den för det är ju inte många lediga lägenheter nu.

Puss*

Saknar mitt hjärta på bilden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0