Natti!

Dagen blev inte alls som planerad men blev bra ändå :) efter mötet gick jag och min bror ut på stan och beställde klipptid till honom (som verkligen verkligen behövs :P) haha, sen gick vi och köpt morsdags present till mamma. Jag tror hon kommer bli jätte glad faktiskt :) I år har vi ansträngt oss lite iaf :)
Sedan åkte vi ut till mamma och åt lunch med henne och Håkan. Jätte trevligt! Efter det bar det av hem till dom och vi grejade lite, jag ska sy lakan oså till deras båt så vi fixade lite med det och sen testade jag spikmatta, vilket gjorde skit ont!! Usch det testar jag inte igen vill jag lova !!
Vi åkte hem efter några timmar, höll oss lite inne idag eftersom vi båda är en aning brända ^^ Haha
Vi lagade middag, sedan stack jag till Marlene som hade födelsedagsfest :) trevligt värre! Men fick vara nykter och dra hem tidigt eftersom jag ska ut till mamma imorgon och jobba :) så nu ska jag sova :)

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0