If I'll die tomorrow*

Sitter och väntar på att Jocke ska äta upp sin frukost, sedan ska vi åka till stallet och kolla på hopptävling :)
Det ska bli super kul, länge sedan man var på något sådant..

Igår var vi och grillade hos Daniel och Malin, och ett gäng till, det var riktigt trevligt (det är inte alltid jag tyckt det med de gänget). Men igår var alla trevliga och goa!

Senare idag blir det jobb, inte alls sugen men det är jag aldrig längre.. HATAR ATT JOBBA HELG! Jag skulle haft ett 7-4 jobb det hade passat mig mycket bättre! Dock mycket bättre betalt att jobba helg :p Vilket passar mig mycket bättre då jag är fruktansvärt pengakåt :p hihi...

Men nu får jag se till att segot ökar takten lite!!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0