Burr ^^

Nu börjar det bli kallt igen :P Man är ju så bortskämd med värme nu ^^ Så nu får man ta på sig byxor igen :)

Idag sov jag jätte länge, till halv tolv. Tror jag var rätt trött. Haha. Jag och min bror åkte till torp en sväng kollade på lite saker sedan handlade vi mat och åkte hem. Haha, sen ringde mamma och jag åkte ut till torp en sväng till för att köpa present till min bror som fyller år imorgon :)

Sen imorgon ska jag kolla på lägenhet :o hoppas verkligen verkligen att jag får den!!!! Jag kommer halshugga någon om jag måste bo kvar hemma!!!! Så håll tummarna för mig!! :D Men har bestämt mig för att tänka att jag inte får den så blir man inte så himla besviken om man inte får den..
Men nu ska jag slå in min brors present :)

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0