Bränd!

Fyy så mycket jag brände mig igår, är så arg för nu kan jag inte sola idag..........
Beea säger att man kan sola ändå, men då förstör man väl huden ? Eller ? Det är det jag har fått lära mig iaf..
Sitter iaf hemma hos Beea idag igen, hon tycker inte jag ska vara själv på nätterna (söte vän<3) :)
Igår var vi på skeppan hela dagen, sedan gick vi till Napoli (mitt jobb) och åt och drack några cider :) Sedan tog vi en promenad till Dalaberg, där Beea bor :)
På tal om bananer satt jag och en vän härom dagen och pratade om mitt förhållande med Jocke, då jag och Jocke bråkar riktigt mycket. Så frågade min vän om vi inte bara var tillsammans för att ha någon, och jag har verkligen funderat över detta. Men insåg att ett av mina tidigare förhållanden var så på slutet, men nu känns det verkligen inte så. När jag är i hans närhet känner jag mig riktigt lycklig. Jag ryser så där gott som när man är nykär, pirrar i mageno ch man blir riktigt glad innerst inne. Jag älskar honom verkligen, men sen är vi båda riktigt envetna och jag har mina problem och han har väl oxå det och det ställer till det för oss och vi har väldigt olika uppfattningar om saker och ting. Men vi har det väldigt fint när vi är sams. Och som sagt jag ÄLSKAR honom verkligen, och vill vara med honom! Jag tror på mig och honom!
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0