Linser?

Hmm nu har som satt på linser på mina ögon oxå, det var riktigt skumt :S
Har ju haft färgade linser utan styrka någon gång innan och det har inte varit några problem men dom här med styrka som ska ersätta mina glasögon blir jag tokig på... men det är väl som alla säger att det är en vanesak..
Ska iaf testa dom fram tills på måndag sedan ska jag tillbaka på koll.

Sedan på onsdag blir det tattuering :D Blir i nacken :) Jippie :) Sen hoppas jag på att få nästa gjord rätt snart :D Men den är det en annan person som ska göra :)

Nu sitter jag hos Mamma, ska jobba.. Sedan får jag se vad det blir... :)

Ciiiao!


Kommentarer
Postat av: Mooa

Hejhej! Fin blogg!

Vill du göra bloglovinbyte? :)

2012-03-16 @ 23:44:26
URL: http://killergoat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0