Laugh now, cry later*

Ursäkta om rubriken inte är rättstavad (?)

Godmorgon förövrigt eller aah nu är det ju luch så kanske inte ska säga godmorgon längre.. Sov till 10 idag, var rätt trött, somnade inte förrän vid 4 så... Råkade sova en stund på eftermiddagen igår.
Nu ska jag snart börja fixa mig för att dra till Mamma och jobba! Sedan har jag inte en aning om vad som händer.. Måste åka till Torp för att se till att dom stänger av mitt ena abonemang, dom lovade att göra det men har inte gjort de så nu har jag fått hem en räkning på 600kr på ett abonemang som inte ens används :( VÄRDELÖST!

Igår bakade jag cupkakes :D Dom blev goda för att vara första gången ;D Tänkte slänga in en bild sedan :)
Sedan kom Pappa hem med pizza till mig! Lycklig tjej! Jag kan verkligen inte vara nyttig när jag tänker att jag ska det, för går hela tiden och tänker på vad jag inte ska äta o.s.v och då blir jag bara sugen på det och äter det ist.. Suck på mig själv!
Kollade på - Jag saknar dig, och herregud, den filmen fick mig att bryta ihopo totalt! Va inte alls kul, satt där själv i lägenheten och storgrinade! Det var så mycket som väcktes till liv, som man har förträngt för att det är jobbigt och allt bara gick lös.. Usch!

Förövrigt in med er och kolla! Riktigt coola linser har dom ;D
Klicka på bilden för att komma till sidan ;D



Ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0