Isn't it obvious?

Är i full gång med projektarbetet, med Charlottas klänning. Den blir nog ganska bra tror jag, lite lite rött men får ta det.
Det blev tyvärr ingen tattuering i helgen :( Men skall boka tid här någon dag :)
Skall åka o jobba om en stund, sen får jag se om jag kan slippa jobba några dagar eftersom jag har så mycket i skolan.  
Idag är en rätt jobbig dag, för mycket tankar för mitt lilla huvud. Inte bra! Och illa måendet gör att jag inte vill äta.
Har för övrigt haft en riktigt trevlig helg som jag mestadels spenderat med Simon :) Trevlig grabb detdära :) I fredags var vi ju på Meltdown och i lördags hos Liv :) Trevligt!
Nu är det snart modevisning!
Ciiiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0